HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

The Legend of Zelda - Túl a felén

2008.04.29. 23:46 supermario4ever

A NES-es Zelda örömén felbuzdulva folytattam Virtual Console-on a játékot ott, ahol abbahagytam. Kigondoltam magamban, hogy lehet a legegyszerűbb megölni azokat a lovagokat, és arra jutottam, hogy a temetőből megszerzem a legerősebb kardot, ami duplát sebez, és bombát is viszek magammal, meg piros medicint (2× tölti újra a szíveimet). És így végül sikerült. Nagyon örültem, hogy csak háromszor kellett így már beléjük kardozni, mire meghaltak. Meg is könnyebbültem, mikor el tudtam tolni a követ, és le tudtam menni a lépcsőn. Azt hittem, hogy öröm-boldogság, kezemben tudtatom a furulyát, de nem -_- Kiderült, hogy még hat ilyen lovaggal meg megküzdenem T_T Mindegy egy kis kihívás nem árt! Osztottam őket, és végül sikerült megölni őket is! A követ elmozdítva jelent meg az a lépcső, mely a furulyához visz. Kulcsfontosságú a főellenség megöléséhez, ugyanis furulyán kell zenélni, mert nagyon utálja a hangokat. Erre ő összeesik, és két karddöfés után kifekszik, és kész az 5. Dungeon, és ezzel túl vagyok a játék felén. No nem voltam rest meglátogatni a 6. Dungeont, ami már elég nehéz. Itt jelennek meg a Wizzrobe-ok. Varzázslók, elég sok Zeldában láthatók. Nagyon érdekesek ebben a játékban, ugyanis nagyon könnyű őket kicselezni, sőt, ha egymást is képesek sebezni, de nagyon kell vigyázni, mert ha az egyik eltalál, akkor 4 szívet sebződünk! Az a technikájuk, hogy mindig oda céloznak, ahol legelőször meglátnak, és általában arra néznek. Tehát, ha elmész onnan, akkor megmenekültél. És talán pont ennek tudható be, hogy négyet sebeznek, hogy ilyen könnyű kikerült a támadásukat, de ha egyszer is elhibázod az akár végzetes is lehet! Szerintem most már végigviszem ezt a Zeldát ^^'

Szólj hozzá!

Címkék: the legend of zelda

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr80447992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása