HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Metroid Prime - sikeres továbbjutás

2008.05.11. 21:24 supermario4ever

Egy kis offpostot engedjetek meg. A Nintendónak egy másik nagyon minőségi játékszériájáról, a Metroidról írok most. Még 2007. márciusában találtam meg a Vaterán a GC-s Metroid Prime-ot, 2500 forintért. Tehát potom áron, úgy gondolom, hogy ennyiért simán megéri kipróbálni egy újabb Nintendo játékot. Végülis akkor kipróbáltam, de már a legelején elakadtam. És akkor abba is hagytam, és azóta nem is vettem elő. Ma döntöttem úgy, hogy megpróbálok továbbjutni. Végülis próbálkoztam, és sikerült. Kiderült, hogy annyira alapvető dolgon akadtam el, hogy szinte szégyelltem magam -_-" Nem scanneltem. Végülis tetszik a játék. Nem ez az első FPS, amivel játszok, de ilyen komoly és bonyolult játékkal még nem volt dolgom. A Scannelésnek úgy ahogy megértettem a lényegét, információkat vesz le. Csak még azt nem tudom, hogy hol lehet megnézni. Egyébként több helyen is elakadtam egy pár percre, de mindig kiderült, hogy annyira alpvatő a továbbjutás -_-' A főellenségig jutottam el, ott bescanneltem a gyenge pontját, de nem sikerült megölnöm. Tetszik ez a játék, szerintem játszani fogok vele.

Még a Super Metroidra vagyok kíváncsi. Volt egy lista egy www.gametrailers.com oldalon, ahol videón megmutatták a Top 10 SNES játékokat, és a 2. a Link to the Past volt, az első meg a Super Metroid. És mindenki imába foglalja játék nevét. Na majd ha legközelebb tudok venni Wii pont kártyát, akkor letöltöm magamnak.

Egyébként kellenek nekem az olyan játékok, mint a Metroid Prime és a Zelda Wind Waker, mert írtam már egy párszor, hogy nincs túlzottan pozitív véleményem a GC-ről. Nagyon sok játékot elszabtak GC-n szerintem. A Super Mario Sunshine is nagy csalódás volt nekem. Meg a Mario Party széria is nagyon jó volt N64-en, de GC-n szerintem elrontották. Túlzottan Mariós voltam régen, ezért nem tetszett annyira a GC. De ilyen játékok után, mint a Wind Waker és a Metroid Prime, így már sokkal jobban tetszik a GC játékfelhozatala!

És itt ajánlom a a linkek közül Stinger blogját, a Metroid Galaxy Guide-ot, ahol rengeteg hasznos infót megtaláltok a Metroid játékokról! Hátha írt a Metroid Prime-ról egy-két érdekességetm hogy hogyan lehet továbbjutni!

1 komment

Címkék: metroid prime

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr55464233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virby 2008.05.12. 10:43:39

Grat, hogy továbbjutottál. Most egy ideje már én is elvagyok akadva az első részben, pontosabban tudom, hogy mit kell csinálni, de nem tudom megölni azt a rengeteg nehéz ellenséget.

Na meg most persze a 3. résszel játszok, és természetesen nem is játszottam már azzal se egy ideje. -_-'
süti beállítások módosítása