HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Zelda vagy Final Fantasy?

2008.05.13. 16:24 supermario4ever

Azért hoztam fel így, mert több fórumban is látom, hogy van ilyen topic. Szerintem hülyeség a kettőt egy kalap alá venni, mert nem egy játékstílus. A Zelda kalandjáték, a Final Fantasy meg RPG. A Final Fantasy világa igazság szerint mindig is vonzott engem, csak nagyon sajnálom, hogy Nintendo berkekben ilyen szegényes a FF-kínálat. A Japánok teljes mértékig ki vannak szolgálva FF-fel, mert az első 6 rész csak ott jelent meg. Az első 3 NES-en, a másik 3 meg SNES-en. Amerikába meg kijutott az 1, 4, 6. részek, de nagyon lebutított változatban. Európában meg egyáltalán nem jelent meg. Az első FF, ami megjelent itt, a 7. rész 1998. nyarán PSX-en és PC-n. Az első Final Fantasy, ami Nintendóra is megjelent, az Game Boy Advance-re, a I és II egy kazettán van. Aztán VI-ig szépen sorjában megjelent GBA-n. Azt hallottam, hogy ezek nagyon szépen meg vannak csinálva, úgy, mint a Japán verziók. Végülis kipróbálnám őket, csak egy kicsit bizonytalan vagyok, mert még soha nem volt RPG-vel dolgom. Egyébként most onnan jutott eszembe, hogy megvettem ma a FFVII Advent Children DVD-t. Szerintem nagyon jó film. Bár nem tudom, hogy a játékokhoz képest milyen, de a filmek között szerintem magas szintet képvisel. És innen jutott eszembe, hogy mivel a DS jóval erősebb, mint a PS, ezért megjelenhetne a 7, 8, 9. részek DS-re. A grafikára biztos nem lenne probléma, inkább a tartalom, hogy mennyire férne rá egy DS cartrigde-re. De ha nem lenne elég, akkor én még azt is el tudnám képzelni, hogy 2 cartridge-en legyen rajta. Különben is, újabban Nintendóra jelennek meg az RPG-k. DS-en nagyon sok van, pl Children of Mana. (ez nagyon bosszantja a Sonysokat :-P) Egyébként, ha valaki Nintendón belül keres RPG-ket, akkor ott van a Pokémon (Game Boyra, és DS-re) a Fire Emblem széria, a Paper Mario és a Game Boy Advance-en megjelent Golden Sun. Biztos ezek is nagyon jók.

7 komment

Címkék: zelda kávéház

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr78466624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MagicT 2008.05.13. 20:25:51

Sztem minkét PRODUKTUM kiemelkedő,bár a FF sorozat kilehelte a lelkét...a 7.részel...
A 8. még élvezhető volt..a 9.már nem.. az újabbakat pedig kerülöm..De a 6. és a 7. EGYSZERI,megismételhetetlen CSODÁK..pont mint a Zeldák..(csak ahogy említed is más stílusban).
De a Zelda simán tartja még a frontot.
Az AC film csalodás volt (némileg)..
Aminek ÉN legjobban örülnék egy FF7 remake PS3-ra.
A leírtak csak az én véleményem..

supermario4ever · https://lnk.bio/supermario4ever 2008.05.13. 21:35:43

Az FF9-et sokan szidják, de az egyik barátom imádja, azt tartja a legjobb FF-nek. Mi a baj vele?

MagicT 2008.05.14. 19:47:29

Huú egy jó hosszú hsz-t írtam ide,de nem ment el..
Úgyhogy csak röviden..
FF7
tartalom:100%
story:100%
HANGULAT:110%
FF8
tartalom:80%
story:80%
HANGULAT:80%
FF9
tartalom:60%
story:90% (mert "tündérmese felnőteknek (is))
HANGULAT:60%

supermario4ever · https://lnk.bio/supermario4ever 2008.05.14. 22:45:27

Nekem meg ő elmondta, hogy miért imádja. Szerinte a FF9 az összes addigi FF-ek jó tulajdonságaiból merít, úgy, hogy sok egyedi dolog van benne. És azt mondta, hogy ennek a története a legjobb, valamint ezekkel a karakterekkel tudott a legjobban azonosulni, és nagyon sok az életben is megtapasztalható érzelmek vannak a játékban, és sok elgondolkodtató kérdésre keresi a választ. Nagyjából ennyit mondott előnynek.

Csuzi1 2009.04.24. 16:16:06

Én a Final Fantasy sorozatból a GBA-ra elkészült 1-től 6-ig epizódokat javasolnám hogy szerezd be de sürgősen! Az meg eszedbe ne jusson, hogy a Zelda-val hasonlítsd össze, mert már csak a harcrendszere miatt is sokkal lassabb az előrehaladás, felfedezés! Egyébként azért ajánlom a GBA epizódokat, mert szerintem ezek még vérbeli SNES rpg-k, grafikailag ez az FF világa! Nem pedig erőltetett, giccses, csicsás, remegő akvárium hatású ocsmányságok, mint a Playstation epizódok! Ott van például az FF7! Hát ha a megjelenésekor tizenegynéhány évvel ezelőtt játszottam volna vele, biztos szépnek tartottam volna a grafikáját, de most 2009-ben megláttam! Anyám! Mondtam magamban, hát majdnem elhánytam magam a látványtól!!!!!! És ezt komolyan mondtam, nem pedig azért mert utálnám a Playstation-t. Nem! Egyáltalán nincs bajom vele, leszámítva a grafikai megjelenítést hát azt én már nem tudom elviselni! Ennek ellenére is elég sok időt töltöttem el az FF7 társaságában, de végül feladtam. Egyrészt a látvány annyira randa, hogy az semmihez nem fogható! A másik meg a játék világa! Egyszerűen uncsi! Semmit mondó! Viszont a zenék és hangok azok tökéletesek! Egyszerűen nem értem minek kellett azt a béna, és randa tárolt háttereket beleerőltetni a játékba!!!!! Nézzük már meg ma 2009-ben a Nintendo 64-es Zeldákat! Egyszerűen gyönyörűek még most is! Szóval Hungarian Link! FFI-VI-ig! GBA verzió! Ki ne hagyd!!!!

supermario4ever · https://lnk.bio/supermario4ever 2009.04.24. 16:23:05

A 4-es megvan GBA-n az tetszik. A hetest még nem láttam, csak a 9-est, ha már a Sony verzióknál tartunk az nekem nagyon tetszett. Ha már nincs is birtokomban, akkor is jó érzéssel gondolok vissza rá. GBA-ra meg még rengeteg jó játék van, amit érdemes beszerezni, nagyon nagy játékválaszték van rá.

Csuzi1 2009.04.25. 23:55:53

Húú! Az jó! A 4-es az igazi kezdés! Imádtam amikor Cecil irányítását átvesszük, és elindulunk vele, úgy szalad mint egy kis hangya! Vagy is a Snes verzióhoz képest gyorsabb a mászkálás a figurával! Nagyon jó! A zenék is szebbek és a grafika is szebb! És van ám egy extra menü is! Igen ahogy írtad rengeteg jó játék van GBA-ra! Például a Golden Sun 1, és 2. Vagy Fire Emblem sorozat ha jól tudom három részes GBA-n, Pokémon sorozat, Mario sorozat, és a Mario Pinball Land is szuper, Mother 1-2-3, Tales of Fantasia,- Narikiri Dungeon 1-2, Zelda Minish Cap, Ogre Battle de sorolhatnánk még hosszasan. Elhiszem neked hogy az FF-IX-es okés, de a 7-es az nagyon csúnya lett! Hát ha valakinek a 7-es látványa tetszik, akkor annak mindegy mit lát a képernyőn, csak mozogjon!
süti beállítások módosítása