HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

15 éves a Super Nintendóm!

2008.12.25. 00:37 supermario4ever

Pontosabban már elmúlt.^^ Ugyanis 1993. december 21-én kaptam meg a Super Nintendo gépemet.

Érdekes története van, mert eredetileg mindenképp megkaptam volna karácsonyra akkor, de emlékszem, aznap volt az Elektor Kalandor utolsó műsora, amiről már írtam korábban, akkor mutatták be Super Mario All Stars játékot (mai szavakkal élve bundle) is tartalmazó Super Nintendót. Ekkor találkoztam vele először. És hát ahogy játszottak vele, az engem lenyűgözött. Maga a játék, az egész megjelenítése. Emlékszem, mondtam anyámnak, hogy nagyon szeretnék egy ilyet. Egy kicsit transzban voltam, úgyhogy nem a legnyugodtabb hangnemben beszéltem róla, ezért már december 21-én átadta. Nem kicsit lepődtem meg 7 évesen, mert annyira úgy éltem meg az egész SNES-es bűvöletet már akkor, hogy egy elérhetetlen álom. Iszonyatosan boldog voltam. Persze a testvéreim nem örültek, hogy korábban megkaptam az ajándékot. ^^' De hihetetlen élmény volt játszani vele.

Találtam még régebben egy weboldalt, pontosan már nem tudom mi a címe, ahol képpel illusztrálva volt rengeteg SNES bundle. 90 ilyen képet mentettem el, most, ahogy nézegettem, annyira olyan érzésem volt, mintha újra 1992-1994-ben lennék. Egy pillanatra minden visszaállt körülöttem a lelki szemeim előtt. Hatalmas élmény volt. Pontosan olyan képet nem találtam, amilyen SNES dobozom van, de ehhez nagyon hasonló:

Végülis ugyanolyan az enyém, mint ez, csak nem spanyol nyelven vannak ráírva a dolgok, hanem németül és franciául. Ezért van az, hogy a Super Nintendo és a Super Mario All Stars karácsony elengedhetetlen játékai számomra. Most épp Okui Masami 1. albumát hallgatom. Szerintem, ha lejár, akkor összerakom az SNES-emet, és játszok egyet ezzel a csodajátékkal. ^^

Egyébként a The Legend of Zeldával is jól haladok. 5 dungeon kész, de mintha nehezebben menne! T_T Már most többször haltam meg, mint 3. végigjátszás alatt.

Szólj hozzá!

Címkék: nintendo múlt super mario the legend of zelda

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr81840727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása