HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Super Smash Bros. Brawl - Megvan mind!

2009.01.10. 23:20 supermario4ever

Hát mire valók a jóbarátok, ha nem arra (is) hogy tanácsot adjanak? Csabi barátom javasolta, hogy mi lenne, ha úgy szerezném meg Toon Linket Brawlban, hogy megyek 1 életes meccses 2.0-s Damage Ratióval? Megfogadtam a tanácsát, és úgy mentem. Megnéztem előbb, hogy hány offline Brawlom van: 64. Na ezt felhozni 400-ra. -_- De fel lett hozva. 6 óra kemény munka eredménye. De nagyon élveztem. És nemcsak Toon Linket szereztem meg, hanem előtte Sonicot és Jigglypuffot. És utánanéztem neten, hogy már csak 50 Brawl meccs kell az utolsó karakterhez, Wolfhoz, akkor megcsinálom. És sikerült! Nem volt könnyű, de sikerült! És ezzel megvan mindenki. Persze nemcsak arra mentem, hogy elérjem a bűvös 400-as számot, hanem úgy voltam vele, hogy megnézem a GameFaqs SSBB tippek trükkök között, hogy lehet pályákat, zenéket megszerezni. Rengeteg pályát, meg zenét szereztem meg. pl: Luigi's Mansion, 75m, az összes Melee pálya. Brawlos pályák között, ha jól emlékszem, összesen 28 van meg. De iszonyatosan élveztem, hatalmas játék volt! Ez egy emlékezetes nap. Ja igen! És azzal, hogy megnyílt Toon Link, megnyílt az Ocarina of Time demo is! Ugyanis, aki nem tudja, a Brawlban vannak Virtual Console játszható demók. 5 percig lehet játszani az Ocarina of Time-mal. Arra jó, hogy megismerkedjen vele az, aki nem ismeri. Jó érzés volt újra játszani vele.

Szólj hozzá!

Címkék: ocarina of time super smash bros.

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr55870051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása