HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Saját Pokémon történelmem, valamint egy furcsa eset.

2009.01.21. 19:44 supermario4ever

Tegnap vásároltam DS-re játékot: Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Darkness. Bontatlanul volt 2000 (!!!) forint. Én sem hittem el, de a Békéscsabai Media Marktban (talán már írtam ide is) nagyon le vannak árazva a DS játékok 2/3000 forintra. A Pokémont speciel a 2000 forintosok közé rakták. Az rendben van, hogy 10000-ről leárazták, de egy 2008-as játékot, miért az olcsóbb akciósak közé teszik, nem tudom. De nem is érdekes, jól jártam vele. Pláne, hogy nagyon tetszik a Pokémon. Nagyon sok régi szép emléket hozott vissza. 2000-ben fedeztem fel magamnak a Pokémont, az egyik unokatestvéremnél voltam, és nézte. Már akkor ugyan 14 éves voltam, és akkor úgy voltam a Pokémonnal, hogy csak egy gyerekes hülyeség, mint a Dragon Ball, ami el fog múlni (szégyellem, de akkor gyűlöltem az animéket! T_T). De felfigyeltem az endingben, hogy ez Nintendo kreálmány? O_O Na akkor nézni fogom. És tetszett. De aztán meguntam olyan 2001. őszén. Ráadásul akkor nem is tudtam, hogy vannak Pokémon játékok. Először Pokémon játékkal 2005-ben találkoztam. Itt Békéscsabán a Tescóban volt leárazva 1000 forintra a Gold. Na mondom, megveszem, 1000 forintot megér akár jó lesz, akár nem. De tetszett. De furcsa volt. Hosszú idő után ez volt az első olyan játék, ahol nem néztem a játékidőt. Egyszercsak mentettem, és néztem, hogy már 4 órát játszottam vele. Nagyon tetszett. De komolyan csak 2006-ban kezdtem el Pokémonozni. Az egyik barátom, Krisinek a a Pokémon tudását annyira csodáltam, hogy na mondom magamban, elérem az ő szintjét. (Egyébként van honlapja is.) Meg az volt még vicces, amikor Krisi tanított MSN-en keresztül pokés dolgokat, és én ezt mind bejegyeztem Wordbe. Kinyomtattam, ha jobban szétnézem, talán még meg is találom. De az alapoknál kezdtük, milen típusok vannak, melyik mikor jött be, aztán a támadások, azok erősségét, szóval sok mindent. Beszereztem egy Sapphire-t, Blue-t és Silvert, Yellowot, Emeraldot. Játszottam velük a saját ritmusomban. Sapphire-ral játszottam a legtöbbet, kb 14-15 óra játékidő volt benne. Elég sokáig eljutottam benne, de amikor megláttam, hogy V-ADinak 638 óra játékidő van, nem kicsit ijesztett meg... Szeretek játszani, de ennyit pepecselni egy játékkal, nem az én műfajom! T_T Úgyhogy abbamaradt a Pokézás. Ráadásul a Sapphire csak kölcsönben volt. Egyébként idén megkérdeztem Krisit, hogy is van pontosan ez a több száz óra játékidő? És ő mondta, hogy nem kell feltétlen több száz órát szánni a játékra, mert magát a sztorit olyan 30-35 óra alatt végig lehet vinni. Aki ügyesebb, annak 25-30 óra. Csak a pokék fejlesztése tesz ki sok időt. Így már egy kicsit megnyugtatott, de a pokémonhoz nem tértem vissza. De most, hogy láttam, hogy van az Explorers of Darkness 2000 forintért, hát megveszem. És nagyon tetszik a játék! Teljesen visszahozta ezeket az emlékeket, ezért is írtam le. Meg most Csabi barátom áraszt el Pokémonos tudásával. De nem hiszem, hogy a 23. születésnapom küszöbén (na jó, ez azért túlzás, mert áprilisban van a születésnapom ^^') Pokémon virtuóz válna belőlem. ^^ De majd meglátom. Nézek majd még interneten Pokémon játékokat, ha lesznek olcsón, lehet, hogy veszek még.

Ennyit a Pokémonról, mert Zelda téren történt egy ijesztő eset. Eddig GBA SP-n játszottam a Minish Capet, na gondoltam, átteszem DS lite-ra, legyen egy helyen a Pokémon és a Minish Cap. Bekapcsolom, játszanék vele, erre kiírva, hogy Save data file is corrupted, és üres. Csak nem törlődött? T_T Aztán visszaraktam GBA SP-n, itt megvolt a mentés. Na erre ki tud magyarázatot? Ezt láttam DS lite-on:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De nem értem, hogy GBA SP-n miért jelenik meg, és DS lite-on miért nem? Egyszer néztem meg, többet nem merem megmutatni a DS lite-omnak, mert tényleg törlődik. Egyébként Csabinak megígértem, hogy 1 hét alatt végigviszem a Minish Capet. Úgyhogy elképzelhető, hogy január 28-án már azzal jövök vissza, hogy végig van játszva, ha nem is 100%-ra. De szeretem, úgyhogy nagyok az esélyek, hogy végigviszem.

2 komment

Címkék: múlt pokémon the minish cap

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr37894179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V-ADi 2009.03.09. 11:31:14

Mit keresett nálad a Sapphire-om? -.-

supermario4ever · https://lnk.bio/supermario4ever 2009.03.09. 12:10:13

Az nem a tiéd volt, hanem az Emperor of Gamesé.
süti beállítások módosítása