HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Túl a harmadik Dungeonön

2009.01.23. 13:44 supermario4ever

Hát, nagyon hosszú út vezetett ide, de megérte.Ez egy olyan játék, ahol nem bánom, hogy ennyi a mellékküldetés, mert élvezem. A Castor Wilds egy nagyon ötletes hely. Elég nehezen jutott eszembe, hogy meg kell nyilazni az egyszemű szobrokat, hogy ne állják utamat. Bár ez eszembe juthatott volna, hiszen már a Link to the Pastben, meg az Ocarina of Time-ban is volt ilyen. De aztán végig lehetett menni. A Wild Ruinsba való belépés meg nagyon ötletes volt. Elvileg egy hatalmas kő állja a bejáratot. Áll vele szemben három ilyen totemoszlop-szerűség, és velük is lehet Kinstone-okat egyesíteni. És ha egyesítjük őket, akkor mindegy harmadrésznyit letör a kőből, és ha teljesen le van törve, akkor lehet tovább menni. Aztán itt is voltam meglepetések. Voltak ilyen Darknut-szerűséget, akiket, ha megkardozunk, felébrednek, megtámadnak, és meg lehet ölni őket. De vannak olyanok, amik nem mozdulnak. Ezeknél kicsivé kell változni, és be kell menni a páncélfejükbe, át kell vinni a kapcsolót, és ha visszanövünk, feléldenek. Eszméletlen, miket nem találnak ki. Így kerültem be a 3. Dungeonba, melyet normál méreten kell megcsinálni. Itt is van egy hely, ahol nem jelzi semmi, hogy robbantani kell. Aztán rájöttem, hogy ott, ahol ezt kell csinálni, más hangja van a falnak, ha megkardozzuk. Pont ilyen volt az Ocarina of Time Fire Temple-jében. Ez jelezte, hogy ott kell robbantani. Egyébként amit a mini-boss megöléséért, Darknutért kapunk, nagyon öltetes tárgy, Mole Mitts. Ez egy hatalmas kesztyű, amivel a falat lehet kaparni. Ezzel lehet elérhetetlen tárgyakat elérni. Összességében nem volt rossz a Dungeon, de inkább számomra ez csak annyi volt, hogy végigmentem rajta, és kész. Viszont a főellenség. Iszonyatosan ötletes volt! Mazaal néven ténykedik, és hasonlóképp kell megölni, mint az Ocarina of Time Shadow Temple főellenségét, csak Lens of Truth nélkül. Meg kell nyilazni a két kezét, ezután kicsivé kell változni, be kell menni a szemébe, elővenni a Mole Mittset, és ásni, meg kell találni a szemet, és azt kell kardozni. De erre csak meghatározott időnk van, mert egy belső kéz megfog és kivisz. Ezt nekem háromszor kellett megcsinálni, utána halt meg. Viszont most nem elementet kapunk, hanem megkapjuk az Ocarina of Windet, ami pontosan ugyanarra jó, mint a Link to the Pastben, vagyis elrepít egy madár egy általunk kijelölt helyre. Nagyjából ennyit csináltam, aztán mentettem.

Más. A Pokémon játék hatására elkezdtem a Yellowval (ne szóljatok a ragozás miatt, hanem emlékezzetek arra, hogy kell Madáchot ragozni) játszani. Mint minden Yellowban Pikachu a kezdő pokém. És most másképp játszok. Eddig azt csináltam, hogy a Starter pokét fejlesztettem, de most mindenkit, akit elkapok. Már 8 pokét elfogtam, és mindegyikkel foglalkoztam. Az egyedüli, ami meglepett, az az, hogy Caterpie már 10-es szinte elérte végkifejlődését, tehát Butterfree lett. Viszont a vele hozott támadása nagyon erős. Egyébként bagszi megkért arra, hogy írjak Yellow végigjátszást. Így én lennék az első, aki magyarul ír végigjátszást. Elvállaltam örömmel. ^^

Szólj hozzá!

Címkék: pokémon the minish cap

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr65897648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása