HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

1 év!

2009.01.25. 09:56 supermario4ever

Pontosan 1 év telt el 2008. január 25-e óta, hogy elkezdtem Zeldázni, és mi tagadás, nagyon sok élményben volt részem! Ahogy elkezdtem a Link to the Pastet. Egy éve ezen a napon tapasztaltam meg, hogy mekkora csodája a Nintendo szegmensének a Zelda játéksorozat! A sorozat nemcsak epikus történetből felépülő játékokat (pl. Ocarina of Time) foglal magában, hanem lehet találni könnyedebb, szórakoztatóbb jellegű játékot (pl. Four Swords Adventures) vagy történettel rendelkező, de annyira nem komoly játékot (The Minish Cap). De ugye találkoztunk nagyon nehéz játékokkal is (NES-es Zeldák) és bár lehet, hogy bizonyos részeknek vannak hibái, panaszkodtam én is, hogy nincs minden rendben, de kit érdekel, hisz a The Legend of Zelda játéksorozat a hibáival együtt egy tökéletes összképet alkot!

Szólj hozzá!

Címkék: zelda kávéház

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr46900869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása