HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Egy már megszűnt konzolos újság.

2009.03.06. 13:39 supermario4ever

Ma voltam a Tescóban, és kint az Inmedio újságosnál lettem figyelmes egy összecsomagolt konzolos újságra, a Play Zone-ra. Anno megvettem egy pár számot, jó kis újság volt. Csak most már nem létezik, és a még készleteikben levő újságoktól így akarnak megválni, hogy több számot csomagolnak egybe. Két szám volt együtt 596 ft. Na mondom, ennyit megér, megvettem. A 2005. decemberi, és a 2006. januári volt egybecsomagolva. A 2006. januári volt az utolsó szám, akkor egyesültek a Game Master magazinnal, mely már szintén nem létezik. Abból nincs egy számom se, de az is jó újság lehetett. A Play Zone 2004. januárjában indult, és 2006. januárjáig összesen 16 számot élt meg. Nekem most van 12. A 2004/5, 2005/6-8 számok hiányoznak. Ha valakinek megvan, és nem kell, megvenném őket. A Play Zone által vált egy időben gúny tárgyává a Game Park, mert reklámozták benne magukat, de valami iszonyatosan gagyi szöveggel. Az egyik számban ez volt: "Kockázz, ne kockáztass!" Valamint egy másikban: "Rád vár az ország legnagyobb Nintendo választéka!! Próbáltad már?" És ezen szövegek kapcsán (már nem emlékszem rá, csak mesélték) került be az 576 Konzol csevegőjébe, és kigúnyolták, kifigurázták. Maradjunk annyiban, hogy tényleg nem a legjobb reklámszövegek, és a Game Park legjobb reklámja az, hogy rendkívül kedvesek, és emberségesek a vevőkhöz, és mindig segítenek, hogy a lehető legjobban járj a vásárlás során.
Még két megszűnt konzolos újság jut eszembe, amiket viszont nagyon szerettem. Az egyik a Playtime magazin. Ez sem élt meg sok számot, bár ez egy kicsivel korábban volt. Nekem csak egy szám van meg, a 2001. januári. Aztán meg a Kódmester. Annak segítségével vittem végig anno a Super Mario 64-et. Az egy nagyon jó kis újság volt, benne volt minden tipp és trükk, és egyszerűen tálalva. Pont ettől volt számomra olyan nagy, mégis tele volt sok információval. Sajnálom, hogy ma már nem létezik.

Más. Ismét kaptam csomagot, de most nem Japánból, hanem Kínából! Ugyanis Kínában is lehet kapni Japán CD-ket, egész olcsón. Fóliás újan kaptam meg Okui Masami: Evolution CD-jét.

Csak szomorúan veszem tudomásul, hogy a kínai posta rendkívül lassú. Február 2-án küldtem el a pénzt neki postán, és csak három hét múlva kapta meg... Az volt az érdekes, hogy ide, Magyarországra a CD viszont 1 hét alatt megérkezett. Mondjuk, hogy Kínában mit ültek annyit a levélen, nem tudom. Bocs, hogy nem tudok kínai írással írni. -_-' De még Japánba is (ami még messzebb van) egy hét SEM kellett mire megkapta a vevő levélben a pénzt. És szintén 4 munkanap volt, mire megjött onnan a CD. Na de nem érdekes, az a lényeg, hogy megérkezett. Ez egyébként limitált kiadás, ami azt jelenti, hogy CD-t és DVD-t foglal magába ez a kis pakk. A CD-n 10 dal van, a DVD-n meg 3 videoklip (Mitsu, Zero-G-, WILD SPICE). A CD 20 dollár volt az eBayen, és ingyenes volt a postaköltség, ami egyébként 41 kínai Yüan (ha jól írom) lett volna. Ez kb. 1500 forintot jelent. Nálunk ez némileg olcsóbb. Egyébként meglepett, hogy a Japánban is annak ellenére, hogy milyen drága az életszínvonal, a postai szolgáltatások olcsóak. A 2 Megumi kislemez, amiről korábban írtam, annak a postaköltsége 200 Japán Jen volt, ami kb. 500 forint. És utazott kb. 9000 kilométert. Hihetetlen.

Szólj hozzá!

Címkék: offpost játékvilág

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr26985276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása