HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Master Quest folytatása

2009.03.29. 18:59 supermario4ever

Az első Dungeon utáni történésekkel folytattam a Master Questet. Először elmentem a Hyrule Castle-ba. Már elsőre ki tudom kerülni az őröket, van már gyakorlatom benne. Találkoztam Zeldával. Különösebben nem idegesített (mint sokakat) hallgatni a történetét újra, meg ismétlés a tudás anyja, jó tudni a történetet. A piacon megvettem a Hyliai pajzsot, majd tettem egy próbát a rúpiás céllövölde játékkal, ami most sem ment. Csak 2 rúpiát lőttem ki a 10-ből. Ez nekem nehéz. Lehet, hogy ha gyakorolnám, akkor menne. Egyébként 0-7 rúpia találat esetén nem jár ajándék, 8-9 találatkor ingyen újrapróba jár, és ha sikerült mind a 10-et eltalálni, akkor valami nagy ajándék jár. Gondolom egy szívnegyed. Egyszer majd komolyan megpróbálom megcsinálni, mert tervben van véve, hogy az összes Zeldát 100%-ra végigviszem, de ez majd később. Előbb az összes Zelda összes verzióját akarom végigvinni úgy, ahogy megy. Hosszú távra tervezem írni a blogot! :O Aktívan legalább 3-4 évre, aztán ha kész lesz minden Zelda minden verziója 100%-ra, akkor ilyen tudományos ismertetőket fogok írni a Zelda játék minden részlegéről. Garantálom, hogy kb. 7 év múlva mindenki tudni fogja, még a legkisebb fűszál is hol van a játékban! :O Visszatérve a Master Questre, Hyrule Castle-ből kijőve elnéztem a Lon Lon Ranchra. Megtanultam Epona dalát, megleltem a rejtett szívnegyedet, és a Super Cuccók meglelésével megkaptam az első üvegemet. Aztán mentem a Kakariko Village-be. Megpróbáltam megtalálni a hét elkóborolt tyúkot, de csak ötöt sikerült. Egyről halvány lila gőzöm nincs, hogy hol van, a másik meg elvileg egy dobozban van, de azt nem lehet karddal szétverni. Lehet, hogy oda keleltt volna bukfencezni? Ezt nem próbáltam. Aztán a temetőben ténykedtem egy kicsit. Megtanultam a Nap dalát, valamint megpróbáltam Dampéval, a sírásóval kiásni egy szívnegyedet, de nem jártam sikerrel. Komolyan, bizonyos szívnegyedek lehetetlen helyeken vannak. Itt mentettem, legközelebb Goron City.

Szólj hozzá!

Címkék: master quest

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr381033557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása