HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Áprilisi tréfák

2009.04.01. 20:36 supermario4ever

Egész nap nem történt semmi különös (bár a mai dolgozatom is csak áprilisi tréfa lett volna), de most este 2 weblap is áprilisi tréfára vetemedett. Az egyik a Gamer365, mely nem megáltalkodott kijelenteni, hogy a Sega új konzolt készít. Bemutattak egy videót, ott derül ki, hogy áprilisi tréfa. A másik meg a VGChartz. Ma hozták nyilvánosságra a múlt heti Európai eladásokat, és azt írták benne, hogy van egy Brett nevű PC játék, melyből az első héten (csak Európában!!!) 47 millió példány kelt el. Csak amikor megláttam a borítót, akkor lett gyanús, és azokat a képeket, amiket screenshot címen adtak be, kicsit durva volt.

De az már nem áprilisi tréfa, hogy ma ismét Master Questeztem. A Dodono's Cavernt kezdtem el. Hát ez nehezebb volt, mint az Inside the Deku Tree dungeon. Megint az, hogy minden máshol, de legalább negyed órát ültem az első részen, hogy most merre induljak el, mit kell csinálni? Nagyon nehéz volt megtalálni az utat, de aztán sikerült. Aztán nagyjából egyértelmű volt, hogy merre kellett menni, de még így is kellett gondolkodni 1-2 helyen. Viszont itt, mintha könnyebb lenne megölni Lizalfosokat, hogy mint a rendes OoT-ben. De megint meghaltam, de itt már elég messzire eljutottam. Holnap sikerülni fog megcsinálni.

Szólj hozzá!

Címkék: master quest

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr161040489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása