HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Erőfeltöltés és Game Boy játékok TV-n.

2009.04.02. 20:25 supermario4ever

Kész a Dodongo's Cavern. A főellenségen itt sem nehezített, sőt sérülés nélkül sikerült megölni King Dodongót, bár ez nem nagy művészet, mert tényleg rém könnyű. A vége fele is voltak nagyon találó logikai feladatok, igazán élvezetes volt. És ismét előrébb járunk, mert ami a Forest Temple-ben megjelent szellem, azt itt is láthatjuk, meg a Spirit Temple-ös Armosok is feltűnnek. Egy helyen tűnnek fel, és ott van egy ravasz módszer, ahol biztos nem sebeznek meg, ők pedig biztos meghalnak. Szóval jó hely volt, szerettem. Valamint voltam a Death Mountain tetején, és a Hyrule Castle előterében álló tündérnél, és feltöltöttem magam varázslattal, valamint megkaptam a Din's Fire-t. Ez nagyon jó dolog, szeretem.

Ki tudja miért, de teljesen kiment a fejemből, hogy van Super Game Boyom, mely Super Nintendón lejátsza a Game Boy és (úgy tűnik) a Game Boy Color játékokat TV-n. Milyen buta voltam, hogy kihagytam. Be is raktam a Link's Awakening DX-et, hogy lássam, milyen. Nagyon szép. Tudni kell, hogy egy kisebb képben jeleníti meg a GB játékot, és van egy háttér. A hátteret az egyik gombbal lehet módosítani. Viszont a Link's Awakening DX esetében saját Zeldás háttér van:

Szerintem nagyon menö. Most egy olyan helyen vagyok, ahol jól el vagyok akadva, de majd rájövök a titok nyitjára.

2 komment

Címkék: links awakening dx master quest

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr871042515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

^LutheR^ 2009.04.03. 18:41:24

A SGB NEM visz Color játékokat! Ez elég bonyolult, a Game Boy kazetta színéről lehet megmondani, melyik géphez tervezték.

-szürke: Minden Game Boyon fut. Lehetnek SGB kiegészítései is (némi színezés, keret). GBC-be dugva színpalettát választhatsz hozzá.

-fekete: Alapvetően GBC játék, de ha GB-be vagy SGB-be tolod, akkor egyszerűbb üzemmódban indul el. Sőt az is elképzelhető, hogy mindhárom géphez jól hozzáigazították.

- átlátszó: csak GBC, korábbi gépeken elindítva figyelmeztető üzenet jelenik meg.

Ha a ZeldaDX-et SGB-be tolod, nem fogod megkapni a plusz dungeont, mert GB módban indul! Bár nem láttam a kazettát, de elvileg feketének kellene lennie.

supermario4ever · https://lnk.bio/supermario4ever 2009.04.03. 18:46:42

Köszi az infókat. Ez a DX-ből való a kép.
süti beállítások módosítása