HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

A legirritálóbb Zelda karakter

2009.04.14. 07:10 supermario4ever

A ZeldaWiki szerint egy szavazás során Navi nyerte el a "legirritálóbb Zelda karakter" címet. Egyrészt, mert a segítségét sokan hasztalannak gondolják, másrészt, amikor beszél, akkor sem mond sok okosat, harmadrészt, (és ezt tartják a legsúlyosabbnak) hogy a "Hey!" és a "Listen!" mondásai rendkívüli módon idegesítik a játékosokat.

Nekem személy szerint semmi bajom nincs vele, elnézem neki azt, hogy ilyen buta, csak azóta nemigen kedvelem, mióta a Spirit Temple-ben úgy megnehezítette a boss fightot, mert mindig rossz helyre irányított.

2 komment

Címkék: zelda kávéház

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr541063624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fantos 2009.04.16. 20:34:19

az első dungeonban ha rosszul ugrasz a pókhálóra (szélére) akkor "Hey!" rohama támad, egyébként szerintem aranyos és a fire temple mozanatán kivűl semmi bajom vele amit már meséltem

Fantos 2009.04.16. 20:36:58

ja, és szerintem hasznos segítség ha véletlenül pont azt a részét nyomod el egy beszédnek hogy hova is kell menni vagy nekem segített amikor nem tudtam kijutni a sírásó sírjából (nem ismertem fel a szimbólumot)
süti beállítások módosítása