HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Végre itthon!

2010.01.09. 19:34 supermario4ever

Tegnapelőtt megérkeztünk, hát nagyon jó érzés újra itthon lenni. Nagyon jó kint sok minden, de az az élmény, hogy itthon vagyok, az semmihez nem fogható. Nagyon jó érzés itthon lenni. A repülő 100 perces késéssel indult, de komolyabb baj nem volt.

Most hogy szereztem néhány játékot, így a kollekcióm is módosult, íme itt vannak a Wii játékok:

12 játék, és a Wii pont kártya. Azért így másabb, hogy újabb kötelező Mario játékokat szereztem be. Még a Wii játékokat szeretném beszerezni. A Wii Play nagyon jó, meg a Wii Sports Resort kéne. A Wii Fit az várathat egy darabig, mert a szobámban nincs hely a Wii Balance Boardnak, nem tudnék edzeni. A Wii Music, meg... Vegye meg az, aki nagyon rászorul. ^^'

Ezek meg itt a DS játékaim:

Ami újdonság, ugye az a Naruto. A Nintendo DS browsert azt még az utolsóelőtti nap vettem, de megjártam vele. Ugyanabban a cashconverters boltban vettem, ahol a Goldeneye 007-et is, 10 font volt. Maga a kártya benne volt, de csak utólag vettem észre, hogy a Memory Expansion Pak nem. Márpedig ez elengedhetetlen a nethez, ahogy tapasztaltam. Úgyhogy így jártam, remélem találok valahol csak Expansion Paket, vagy ha máshol nem, a Game Parkban.

És kitettem az NGamer magazine mellé járó naptárat a falra:

Nagyon jól mutat fent.

Meg egy örömhír számomra, a bátyám jóvoltából Windows 7 került a gépemre. Hát, mit ne mondjak, kész megváltás a Vista után. De az a Vista már nagyon az utolsókat rúgta, már a videók is szaggattak, a nagyobb bitrátájú zenék (már 192-estől) akadozva mentek rajta, meg már nagyon belassult, szóval nem volt már egy leányálom használni. Az XP-ért egyrészt nem vagyok oda, másrészt, meg sokat szenvedett az unokatestvérem annak feltételével. A legjobban az lepett meg a Windows 7-ben, hogy nem kellett drivert feltenni, mindent felismert egyből. Már most elégedett vagyok vele, hogy alig használtam. Most ez a háttérképem:

Sajnos elég kevés 1280×800-as hátteret választani, ez pl. 1280×1024-es de nagyon olyan igazítás sincs, hogy a lehető legjobb legyen, de végülis is ez sem rossz.

Hát örülök neki, hogy újra itthon vagyok, nekem itt vannak álmaim.

2 komment

Címkék: nintendo super mario

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr711659716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tukeinon 2010.01.11. 12:37:01

Hamarosan kijon a Super Mario Galaxy 2 en meg csak most dontottem ugy, hogy beszerzem az elsot. ^^' Annyi jot mondtal rola, hogy hamarosan meglesz (mar uton van). :)
Amugy meg par dolog erdekelne, de nagyon nem sikerult meg beszerezni se kulfoldrol (amazon.co.uk), se itthonrol: Sea Monsters es Endless Ocean.

supermario4ever · https://lnk.bio/supermario4ever 2010.01.11. 12:41:50

Az Super Mario Galaxy összes értékelésének átlaga 97%, ez már jelzi, hogy mekkora játék. Hihetetlen hangulatos, az eleje egyáltalán nem nehéz. Itt-ott kicsit gondolkodtató, de könnyű. Odáig még nem jutottam el, de hallottam, hogy a végefele már lesz 1-2 durvább küldetés, ahogy hallottam. Jó játékot hozzá. ^^
Az Endless Oceanről is jókat hallottam, de még nem próbáltam ki. Az itt Békéscsabán volt egyszer 6500 forint. A Sea monsersről még nem is hallottam.
süti beállítások módosítása