HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Konzolozás fénysebességben

2010.03.08. 19:33 supermario4ever

Vásároltam ma. Szerintem ez egy igen bőséges év lesz.


 

A Sonic Unleashed-et kipróbáltam kipróbáltam Csabi barátomnál, és nekem bejött. Ilyen Sonic játék szerintem jöhet. De a Sonic the Hedgehog 4 szerintem nagy durranás lesz. A DS-es Maths Training 500 forint volt. Tavaly év végén az összes DS játékot leárazták, mert szinte nem érdeklődött iránta. Van egy eladó srác, akivel szoktam ott beszélgetni, ő mondta, hogy rajtam kívül szinte senki nem kereste. De ezt a játékot megtalálták, és eladták 500 forintért. Az eredeti ára 9000 forint volt, hát annyit nem adtam volna ki, de ennyit már csak próbaképp is megéri. Az egyik kedvenc tárgyam egyébként is a matek. ^^'

A felső sor pedig Bumerángos cuccok. Én nagyon szeretem a Bumerángot hallgatni reggelenként, az egész napomat bearanyozzák a poénjaikkal. Bár egyszer, amikor Pesten voltunk a barátokkal, a Vígszínház környékén láttam a Boros Lajost, nem volt valami jókedvű. Akkor úgy voltam vele, hogy ez mindenkivel megesik. Mert az azért elgondolkodtató, hogy 1999 óta van a Bumeráng, ha nem lennének hitelesek, eddig nem csinálnák. És én ebben érzem, hogy önmagukat adják. Meg néhány napja hozzájutottam a Boros-Bochkor albumhoz, a 2 fura fazonhoz. Kicsit komolytalan, de szerintem nagyon jó. Nekem nagyon tetszenek a dalok.

A bal oldalt egy tripla CD, 2007-2009-es évek legjobb poénjai vannak rajta. A jobb oldallal levő könyvvel jelent meg együtt. A Sláger Rádió utolsó 1 hónapjának E-mailjeit, leveleit, fórumos hsz-eit, és chates üzeneteit tartalmazza. Elég nagy botrány volt, amikor kiderült az az egész Sláger Rádióról, maga a könyv sem vidám. A középső pedig a Bumeráng aranyköpései pedig a legjobb beszólásai a műsornak.

Na de most kipróbálom a Maths Traininget, és a Sonic Unleashet!

Szólj hozzá!

Címkék: nintendo sonic offpost

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr981822063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása