HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

BigN találkozó előtt

2010.04.02. 08:01 supermario4ever

Már tegnap jöttem fel Pestre. De nem volt semmi egy út. Hát nekem majdnem leszakadt a karom! Ugyanis elkezdődött a Budapestre költözés első fázisa, mely abban merül ki, hogy megbeszéltem bagszival, hogy fokozatosan viszem hozzá a cuccaimat, mert költözéskor úgysem lesz, ki segítsen, és annyi minden halmozódott fel az évek során, ami számomra tárgyi érték, hogy nem tudnék semmiért megválni tőlük. Tegnap ezeket hoztam el:

  • SNES konzol dobozában
  • N64 konzol dobozában
  • NES játékok dobozukban (amelyeknek van)
  • SNES játékok dobozukban (amelyeknek van)
  • N64 játékok dobozukban (amelyeknek van)

Igazából a dobozukon van a hangsúly, mert az a nagy. És úgy mentem el otthonomról a vasútállomásra, hogy SNES doboz az egyik kezemben, N64 doboz a másik kezemben, és 3 hátizsák. Igazából nem voltak annyira nehezek, ha 10 kg-ot mondok, az már nagyon sok. Csak az, hogy 20 percre lakok a vasútállomástól, és ahogy mentem, már az elején éreztem, hogy ez így érdekes lesz, de mire odaértem a jegypénztárhoz... Hát én nem éreztem már a karomat, annyira fájt. A jegypénztáros meg nem értette, hogy mi a baj, miért izzadok ennyire. ^^' Aztán onnan még a vonathoz... Sietnem is kellett, mert 3 perc múlva indult a vonat. Szerencsére elértem, de ahogy leültem, és 20 cm-rel a föld felett lebegtem. Szóval nem volt semmi. De én ezt vállaltam, és nem bánom, hogy így történt. Úgy nem fognak hiányozni, mert tudom, hogy jó kezekben vannak, meg úgyis ritkán játszok velük. És ezeket már nem kell felhozni. Aztán bagszi azzal viccelődött, hogy mire ott leszek, hogy költözés, addigra már csak egy kis hátizsákot fogok vinni. ^^'

És akkor megérkeztem hozzájuk fájós karral. Elmentünk bagsziékhoz, és megmutattam nekik a Nintendo DSi XL-t. Hát teljesen le voltak döbbenve, hogy ez ekkora? Aztán kipróbáltak egy játékot, és arra jutottak, hogy pont annyira nagy, hogy pihenteti a szemet, és nem zavaróan pixelesek a dolgok a játékokban. Csak kicsit jobban látszanak. Aztán elmentünk a 17. kerületi Game Parkba, V-ADi beadta a New Super Mario Bros-át, kapott érte 3000 forintot. Én meg kinéztem magamnak a Mario Kart DS-es Nintendo DS, és Nintendo DS lite dobozokat. Elkértem, de azt inkább a főnöktől, azt mondta... ^^' Nem merte odaadni az a lány. Eljöttünk, ott láttam, hogy van pizza 240 forintért az egyik közeli ilyen étteremben. Bemegyünk, nagyon szép volt belülről, de a kínálat... Egyetlen egy db. pizza volt, az is már száraz volt. Hazajöttünk, vacsora, itthon még elbaromkodtunk olyan 23 óráig, aztán alvás, és most itt vagyunk. Nemsokára indulunk. Ja, és a Bumerángos pólóban leszek. ^^

MÁTÓL SUPER MARIO KART VIRTUAL CONSOLE-ON!!! Töltse le mindenki, aki teheti, mert nagyon jó játék!

 

Szólj hozzá!

Címkék: nintendo mario kart

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr481888619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása