HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Spirit Tracks érdekességek

2010.04.07. 18:12 supermario4ever

Egy pár hivatalos oldalról letölthető háttérkép közül ezt választottam ki magamnak:

Csak a bal-alsó sarokban levő jelzés nem kéne, de egyébként nagyon jó. Ezért szeretem a hivatalos oldalakat, mert nagyon jó dolgok vannak rajta, és a dizájn is fantasztikus.

És megjelent a Spirit Tracks Official Stategy Guide:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És Angliában már le van árazva 8 fontra. Nagyon kell nekem! T_T

Párosításként csináltam egy képet:

A Spirit Tracks mellé, Okui Masami: INSANITY kislemezt fényképeztem le. Ugyanis szerintem annak zenéje illene a Spirit Trackshez. A kicsit keményebb zene jól megy a játékhoz, bár nem annyira sötét hangulatú, de amolyan "Link image song"-nak fantasztikus lenne, ha már ennyire agresszív lett. A kép egyébként a Nintendo DSi XL-lel készítettem, ilyeneket lehet vele csinálni.

Végül két Cosplayes képet mutatnék nektek. Ugyanis az egyik német barátom volt egy anime rendezvényen, ami Lipcsében volt. Cosplayesek is voltak bőven, és voltak Nintendósok is. Szerintem annyira jók lettek, hogy gondoltam kiteszem ide is:

Super Mario cosplay:

 

Link cosplay:

Szólj hozzá!

Címkék: mario zelda kávéház spirit tracks

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr161902264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása