HTML

The Legend of Zelda

A The Legend of Zelda játékszériával kapcsolatos személyes élmények beszámolója.

Ezentúl itt vagyok megtalálható

Utolsó kommentek

Super Mario Galaxy 2 - Most vagy később?

2010.05.25. 23:22 supermario4ever

Vasárnap megjelent Amerikában a Super Mario Galaxy 2. Amikor hallottam, hogy a warezosok már itt is játszák, azért igenis felmerült bennem a kérdés, hogy azért nem lenne rossz már most is játszani vele. De ezt gyorsan elvetettem. A másolt játék nálam teljesen elveszi a játék értékét. Egy játék csak úgy jó, hogy ha eredeti mindene, megvan a tokja, kézikönyve, és a lemeze is eredeti. Pláne, amit hallottam, hogy milyen szép a lemeze is. Szóval én nem azért veszek általában eredeti cuccokat, (legyen az játék, zene, film) mert támogatni akarom az adott céget (szerintem bőven megélnének az én támogatásom nélkül is), hanem az, hogy az úgy mutat szépen, hogy eredeti mindene. Mondjuk az is elgondolkodtatott, hogy egy idő után el fog jönni az az idő, hogy csak letöltések lesznek. Az milyen lesz? Gyűjtők a kardjukba fognak dőlni. Vagy olyan lesz a Limited Edition, hogy a játék mellé letöltheted mondjuk az OST-t is? Én azért szeretném, ha minél tovbb élne a CD, DVD, mert azért eredetiben tudni valamit, amit nagyon szeretsz, az nem sok mindenhez fogható. Ezért is várom ki a Super Mario Galaxy 2-t. De az értékelések természetesen már az egekig szöktek, mindenki imába foglalja a játékot. Vajon képes lesz megelőzni az Ocarina of Time-ot a világ legjobb játéka címében? Még nem dőlt el.

Mindenesetre nálam nem lesz úgymond "megjelenés napi vétel" a játék, ugyanis belátható időn belül bekövetkezik az a változás életemben, melyről már majdhogynem 4 éve álmodok, hogy Budapestre költözök. És hát az se 2 forint. Sőt! Ez olyanfajta vágy, mint az, aki autót akar venni, és megkapja. Azt fenn is kell tudni tartani. Nálam is ugyanez lesz. És azért az öröm mellé vegyül némi aggódás. Az én akaratomon nem fog semmi sem múlni, remélem, kevesebbet tapasztalok meg az élet azon problémás oldaláról, mely sajnos sok embernek megadatott. Gondolok itt a munkavállalás nehézségeire. Hányan vannak, akik lelkesen indulnak állásinterjúra, megígérik, hogy visszahívják, azt várhatja... Már aki eljut odáig. Mert vannak, akik csak addig jutnak el, hogy elküldik az önéletrajzukat, és arra sem kapnak választ. Én nagyon remélem, hogy nem jutok el ide. Meg nekem az életben nincsenek nagy igényeim. Nekem elég egy kisebb ház, legyen biztos munkahelyem, ne legyen veszélyben a megélhetésem, és nem utolsó sorban tudjak a saját szórakoztatásomra áldozni. Ha meg több adatik meg, annak csak örülni tudok, de én már a fentebb felsoroltakkal is elégedett lennék. Körülbelül 1 hónap múlva esedékes a nagy esemény, remélem, hogy az végleges lesz.

1 komment

Címkék: super mario offpost

A bejegyzés trackback címe:

https://thelegendofzelda.blog.hu/api/trackback/id/tr912031748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mychael 2010.05.31. 17:38:06

Én veled vagyok, én is megveszem a cuccaimat eredetiben.
süti beállítások módosítása